فروشگاه اینترنتی محصولات و لوازم خانگی دوو اسنوا

فروشگاه اینترنتی محصولات و لوازم خانگی دوو اسنوا

فروشگاه اینترنتی محصولات و لوازم خانگی دوو اسنوا

فروشگاه اینترنتی محصولات و لوازم خانگی دوو اسنوا

فروشگاه اینترنتی محصولات و لوازم خانگی دوو اسنوا

  • ۰
  • ۰

افزایش فروش آنلاین

افزایش فروش آنلاین

سالار محمدی

شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۰ | ۱۴:۵۰

راه های مطمئن برای افزایش فروش آنلاین

راه های مطمئن برای افزایش فروش آنلاین

آیا فروش آنلاین شما شروع به کند شدن می کند؟ این می تواند در هر تجارت الکترونیکی اتفاق بیفتد. فروش به طور پیوسته پیش می رود ، سپس رقابت جدیدی از راه می رسد یا رقبای شما شروع به هزینه بیشتر در بازاریابی دیجیتال خود می کنند.

صرف نظر از مشخصات وضعیت فعلی خود، ما تعدادی تاکتیک را لیست کرده ایم که می توانید برای افزایش فروش آنلاین اقدام کنید.

 

نحوه استفاده از این راهنما

با پیروزی های سریع شروع کنید – اینها کارهایی است که امروز می توانید انجام دهید و به استراتژی یا سرمایه گذاری کمی نیاز دارد.

اکثر آنها تغییرات جزئی در وب سایت شما هستند – ممکن است ناچیز به نظر برسند ، اما می توانند یک تغییر گسترده در نتایج ایجاد کنند.

حرکت بعدی به سمت تاکتیک های بلند مدت. اینها به استراتژی و بودجه بازاریابی بیشتری نیاز دارند. اما اگر شما قصد دارید نه تنها فروش آنلاین را افزایش دهید بلکه رشد فروش پایدار را برای سایت تجارت الکترونیک خود ایجاد کنید ، این موارد ضروری است.

اولین چیزی که باید بخاطر بسپارید این است که انجام اولین فروش تا جایی که می توانید بسیار مهم است.

سپس روش خود را بهبود بخشید تا به بیشترین تعداد ممکن مشتری جدید و قدیمی بفروشید و ارزش ماندگاری مشتری را رشد دهید.

از هرچه استفاده می کنید دوباره تست کنید ، تست کنید و دوباره آزمایش کنید. بازاریابی دیجیتال همه چیز درمورد آزمایش ، پالایش و آزمایش مجدد است. اگر باعث افزایش فروش آنلاین می شود ، آن را حفظ کنید! اگر نشد ، چیز دیگری را امتحان کنید.

بنابراین ، بدون هیچ زحمتی ، بیایید مستقیم وارد موارد خوب شویم.

در ادامه همه مواردی است که شما برای افزایش فروش آنلاین نیاز دارید را لیست کرده‌ایم، به دقت آنها را بررسی کرده و در سایت خود پیاده سازی نمایید.

 

در نظر بگیرید که کدام طرح یا محصول محبوب ترین است

انسان ها موجوداتی ساده هستند – ما دوست داریم کارهایی را انجام دهیم که افراد دیگر انجام آنها را دوست دارند. ما دوست داریم چیزهایی بخریم که دیگران خریداری می کنند.

به آن “اثر بانداگ” می گویند.

روشی که می توانید از این مورد در سایت خود استفاده کنید این است که به مشتریان جدید نشان دهید که دیگران چه محصولاتی را خریداری و استفاده کرده اند.

این امر اثبات اجتماعی به محصول یا خدمات می بخشد و بر تصمیماتی که مشتریان شما می گیرند تأثیر می گذارد.

در صفحه قیمت گذاری خدمات ، محبوب ترین طرح یا محصول را نشان دهید.

همچنین میتوانید لیستی از آخرین محصولاتی که مشتریان دیگر از آنها بازدید یا خرید داشته اند را نمایش دهید.

 

راه های مطمئن برای افزایش فروش آنلاین

 

یا یک پنجره بازشوی کوچک اضافه کنید که نشان می دهد چه کسی چه کالایی را خریداری یا بازدید کرده است.

 

راه های مطمئن برای افزایش فروش آنلاین

 

ارسال رایگان را ارائه دهید

خوب ، این احتمالاً گرانترین گزینه در این لیست است ، اما یک روش مطمئن برای افزایش سریع فروش آنلاین میباشد.

گزارش اخیر صنف خرده فروشی نشان داد که 75٪ از مصرف کنندگان در نظرسنجی انتظار تحویل رایگان حتی در سفارشات زیر 100 هزار تومان را دارند ، در حالی که 68٪ در سال قبل بود.

اگر ترجیح می دهید حمل و نقل رایگان ارائه دهید – آن را با صدای بلند و غرور فریاد بزنید.

این می تواند تنها موردی باشد که افراد در سایت شما را آماده خرید می کند ، به جای بررسی رقابت.

سعی کنید با یک بنر جذاب و چشمگیر پیشنهاد ارسال رایگان خود را در صفحه اصلی خود نمایش دهید.

 

راه های مطمئن برای افزایش فروش آنلاین

 

ما نمی گوییم شما باید حمل و نقل رایگان را به همه ارائه دهید و در خطر نابود شدن را قرار بگیرید.

هزینه ها را بررسی کنید تا ببینید آیا وقتی کل سفارش بیش از یک مقدار مشخص است می توانید هزینه حمل و نقل را تأمین کنید یا خیر.

مزیت این کار این است که مردم اغلب فقط برای رسیدن به این حد و دریافت حمل و نقل رایگان خرید بیشتری می کنند!

تحقیقات نشان میدهد که 65٪ از مصرف کنندگان قبل از اضافه کردن کالاها به سبد خرید آنلاین خود ، به آستانه حمل و نقل رایگان نگاه می کنند.

گزینه دیگر این است که حمل و نقل را با احتیاط در قیمت محصول یا خدمات لحاظ کنید و همچنان آن را به صورت رایگان ارائه دهید.

یا اینکه برای حمل و نقل رایگان سقف خرید مشخص کنید. مثلا به مشتری بگویید که اگر تا 100 هزار تومان خرید انجام دهد 50 درصد در حمل و نقل تخفیف میگیرد، یا اینکه اگر بالای 150 هزار تومان خرید داشته باشد ارسال برای او رایگان خواهد بود.

با اینکار مشتری ترغیب میشود که بیشتر خرید کند.

یا اینکه یک یا دو روز در هفته را برای ارسال رایگان در نظر بگیرید. البته این کار را فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک انجام داده.

 

راه های مطمئن برای افزایش فروش آنلاین

 

اعتماد سازی با استفاده از نمادهای اعتماد و تجارت الکترونیکی

از لحظه ای که مشتری وارد سایت شما میشود با استفاده از نمادهای اعتماد و تجارت الکترونیکی اعتماد ایجاد کنید.

 

نمادهای اعتماد چقدر مهم هستند؟

یک مطالعه نشان داد 61٪ از خریداران آنلاین تصمیم به خرید ندارند زیرا سایتی که از آن بازدید میکندد فاقد مهر اعتماد است.

شما احتمالاً قبلاً با توصیف اقدامات امنیتی خود در صفحه پرداخت خود از نمادهای اعتماد استفاده کرده اید.

به روش های گسترش این موارد در سایت خود ، با شروع از صفحه اصلی خود مانند انتخاب کلیک ، نگاه کنید و همین کار را شما هم انجام دهید.

راه های مطمئن برای افزایش فروش آنلاین

 

صندوق امن یا نشان پرداخت مطمئن یکی از مهمترین نشان ها است، زیرا نشان می دهد که می توان به روند پرداخت شما اعتماد کرد ، اطلاعات رمزگذاری شده و اطلاعات کارت اعتباری مشتری شما ایمن و مطمئن است.

 

راه های مطمئن برای افزایش فروش آنلاین

 

این دقیقاً روشی است که می توانید اطمینان حاصل کنید و افزایش فروش را شروع کنید.

سیگنال اعتماد دیگر، ضمانت برگشت وجه است. هنگامی که از ضمانت بازگشت وجه استفاده می کنید ، به مشتریان نشان می دهید که محصولات خود را پس می گیرید و این باعث اعتماد می شود.

 

راه های مطمئن برای افزایش فروش آنلاین

 

مراحل را از روند پرداخت خود حذف کنید

افزایش فروش مربوط به تسکین نقاط درد است و این به معنای یکپارچه شدن روند پرداخت شما است.

هیچ یک از مشتریان سریعتر از یک فرآیند طولانی و پیچیده تسویه حساب ، سایت شما را ترک نمی کنند.

هر مرحله ای که به فرآیند خود اضافه می کنید ، زمان و ناامیدی بیشتری را به تجربه مشتری شما اضافه می کند.

بهینه سازی فرآیند پرداخت برای ساده شدن با گزینه های انعطاف پذیر می تواند به طرز چشمگیری مهار سبد خرید را کاهش دهد و راهی عالی برای افزایش فروش آنلاین باشد.

نیاز به اثبات دارید؟

به سایت انتخاب کلیک نگاه کنید.

تحقیقات نشان داد که 27٪ از ترکهای سبد کالا به دلیل یک فرآیند پیچیده یا طولانی مدت تسویه حساب است.

35 درصد به این دلیل است که سایت از آنها خواسته تا یک حساب کاربری ایجاد کنند. که همین کار باعث میشود تا کاربر خسته شده و به سایت دیگری مراجعه کند.

 

چگونه می توانید پرداخت آنلاین خود را ساده کنید؟

این چک لیست را مرور کنید:

فرم های پرداخت را فقط به اطلاعات ضروری کوتاه کنید.

فرم را ذره ذره آشکار کنید ، بنابراین مشتری بیش از حد تحت فشار قرار نمی گیرد.

کل مراحل پرداخت را در یک صفحه بگنجانید.

مشتریان را مجبور به ایجاد حساب نکنید – یک گزینه خروج از مهمان ارائه دهید.

ما عاشق این صفحه پرداخت ساده توسط انتخاب کلیک هستیم:

  • انتخاب محصول
  • مشاهده سبد خرید و تسویه حساب
  • پرداخت و ثبت نهایی سفارش

شما کلا با سه مرحله میتونید خریدتون رو انجام بدید بدون اینکه حساب کاربری داشته باشید.

 

از تصاویر باورنکردنی محصول استفاده کنید

تصاویر زیبای محصول برای سایت تجارت الکترونیکی شما حیاتی است. آنها اولین برداشت از محصول را ایجاد می کنند و می توانند به مشتری در تصمیم گیری سریع خرید کمک کنند.

اما یک تصویر خوب برای جلب مشتری کافی نیست. به یاد داشته باشید ، بازدید کنندگان وب نمی توانند محصولات شما را لمس کنند ، نگه دارند یا آنها را امتحان کنند.

به همین دلیل به چندین تصویر باورنکردنی محصول نیاز دارید که محصول خود را به روش های مختلف نشان دهد. وب سایت خود را با خرید و فروش اصلی طراحی کنید ، و مهم نیست که شما یک کسب و کار کوچک هستید یا یک مارکت بزرگ – شما فروش آنلاین را افزایش می دهید.

 

از این نکات بهترین استفاده را ببرید

  • محصول را از چند زاویه نمایش دهید
  • برای حداقل یک تصویر از یک پس زمینه خنثی استفاده کنید
  • تصاویر سبک زندگی را برای نشان دادن محصول مورد استفاده یا فرسوده اضافه کنید
  • بزرگنمایی تصاویر را برای مشتریان آسان کنید
  • از تصاویر نزدیک از ویژگی های محصول و جزئیات ویژه (مانند زیپ ، کفش) استفاده کنید.

این مثال از انتخاب کلیک ، همه عکس ها را با پس زمینه خنثی ، تعداد زیادی عکس زیبا از نمای نزدیک ، نشان میدهد.

راه های مطمئن برای افزایش فروش آنلاین

 

کارهای بزرگ که باید انجام شود

قبل از این که برای افزایش فروش آنلاین به هر یک از این استراتژی ها بپردازید ، باید به دو نکته بسیار مهم توجه کنید.

اول ، هر یک از استراتژی های زیر به شناخت مشتری و آنچه در پس تصمیم خرید نهفته است بستگی دارد.

راه این کار ساختن شخصیت خریدار است.

این ابزاری است که به شما کمک می کند عمیقاً به تفکر خریدار خود بپردازید ، چگونه رفتار می کنید و چرا.

روش های زیادی برای ایجاد شخصیت خریدار وجود دارد ، اما روش شماره یک مراجعه مستقیم به منبع است. با مشتریان خود مصاحبه کنید و آنها را بشناسید.

هنگامی که تصویر دقیقی از مشتری خود داشتید ، از آن برای آگاهی از تصمیمی که درباره طراحی وب ، سئو ، بازاریابی از طریق ایمیل ، پست های شبکه های اجتماعی ، محتوا ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و موارد دیگر می گیرید استفاده کنید.

دوم ، بیشترین افزایش فروش شما زمانی اتفاق خواهد افتاد که روی مشتریان تکراری تمرکز کنید.

فروشگاه های آنلاین معمولاً 43٪ از درآمد خود را از مشتری های موجود خود می گیرند.

این میزان وقتی فروشگاه های آنلاین وقت و تلاش خود را صرف پرورش فروش از مشتریان مکرر می کنند ، به 75 درصد می رسد.

این بدان معنی است که به مشتریان تکراری خود عشق نشان دهید.

نه فقط تخفیف های ویژه و دعوت نامه های فروش.

شما باید به آنها نشان دهید که آنها را بدست آورده اید. از بینش مشتری خود – هر آنچه راجع به او می دانید – استفاده کنید تا محصولی را که دوست دارد دوست داشته باشد ، تجربه وب را که با آن درگیر هستند و محتوایی را به او القا کنید تا از شما بخرد.

اکنون ما ذهن شما را خوب و واقعاً معطوف به مشتریان شما کرده ایم ، بیایید بر روی استراتژی های بزرگ پیروزی برای رشد فروش آنلاین تمرکز کنیم.

 

با جستجوگر (SEO) قابلیت مشاهده طولانی مدت را پیدا کنید

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بالاترین میزان بازگشت سرمایه از بین روشهای بازاریابی تجارت الکترونیک را دارد. بنابراین ، اگر در فروشگاه اینترنتی خود در سئو سرمایه گذاری نمی کنید ، توانایی بالقوه افزایش فروش آنلاین را از دست می دهید.

SEO بهترین روش برای دستیابی به جریانی پایدار با بازدهی بالا است.

چرا؟

به حقایق نگاه کنید:

85٪ مردم هنگام تصمیم گیری برای خرید از گوگل برای تحقیق درباره محصولات استفاده می کنند.

37.5٪ از کل بازدید سایتهای تجارت الکترونیکی از موتورهای جستجو حاصل می شود.

1 از 4 سفارش تجارت الکترونیکی مستقیماً به ترافیک ارگانیک مرتبط است.

این بدان معناست که اگر می خواهید خود را در هنگام خرید در مقابل خریداران ببینید ، باید دید خود را در موتورهای جستجو با استفاده از SEO بهبود بخشید.

چطوری این کار را انجام میدهی؟

پاسخ سریع این است:

برای یافتن انواع کلمات کلیدی که مشتریان بالقوه در جستجوی آنها هستند ، با انجام تحقیقات کلمات کلیدی شروع کنید.

سپس براساس آنچه پیدا کردید یک معماری سایت بسازید.

برای اطمینان از اینکه ربات های موتور جستجو می توانند به طور موثر در سایت شما جستجو کنند ، سئوی سایت و فنی خود را انجام دهید.

توصیفات منحصر به فرد محصول را بنویسید ، تصاویر را بهینه کنید و از طریق بازبینی ، اثبات اجتماعی ارائه دهید.

و یک تجربه کاربری یکپارچه را با استفاده از یک سایت سریع ، تجربه بهتر تلفن همراه و طراحی بصری ارائه دهید.

برای خلاصه کردن آن در یک استراتژی کلی: شما باید روی ایجاد یک تجربه کاربری باورنکردنی متمرکز شوید.

ما یک استراتژی سفارشی متناسب با اهداف آنها ایجاد و اجرا کردیم که شامل:

استراتژی SEO ایجاد اقتدار با لینک سازی با کیفیت و هدفمند

بهینه سازی ساختار وب سایت و محتوا ، شامل سئو فنی و تکنیکال سایت

تجزیه و تحلیل شکاف رقبا برای شناسایی حتی فرصت های استراتژیک تر

اما این یک شبه اتفاق نمی‌افتد. به یاد داشته باشید ، SEO یک بازی طولانی است. نمی توانید یک شب منتظر نتیجه باشید. این یک استراتژی کاملاً مستحکم SEO برای مخاطبان هدف شما طراحی می شود ، و باید تمام وقت به نظارت و بهینه سازی این استراتژی بپردازید.

 

روی محتوای با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید

مأموریت گوگل ارائه “نتایج مفید و مرتبط در کسری از ثانیه” است.

پاسخ در محتوا نهفته است.

هرچه محتوای شما مفید و مرتبط باشد ، رتبه وب سایت تجارت الکترونیک شما در صفحات نتایج موتور جستجو بهتر خواهد بود و مشتریان بالقوه بیشتری به سایت خود جذب خواهید کرد.

محتوای ضعیف مشتریان را از سایت شما دور می کند و علائم هشدار دهنده را به موتورهای جستجو می فرستد مبنی بر اینکه مردم آنچه را که از محتوای شما نیاز دارند دریافت نمی کنند.

نتیجه؟ صفحات شما رتبه کمتری دارند.

نکته اساسی روشن است: اگر می خواهید فروش خود را افزایش دهید ، روی محتوای با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید.

 

استفاده از تحقیق کلید واژه در دسته بندی ها و ایجاد لینک ها

برای ایجاد URL ها و دسته بندی های صفحه بسیار مرتبط از تحقیق کلید واژه استفاده کنید.

اصطلاحات جستجوی مشتریان ایده آل خود را در جستجوی گوگل جستجو کنید ، و آنها را به مراحل مختلف تقسیم کنید. این به شما کمک می کند کلمات کلیدی کوتاه و بلند را پیدا کنید.

افراد بسته به مکانی که در جستجوی خود دارند از عبارات کلیدی مختلفی استفاده می کنند.

کاربران معمولاً وقتی در عمق جستجوی خود قرار دارند از کلمات کلیدی طولانی (عبارات جستجوگر یا سوالات طولانی تر) استفاده می کنند زیرا ایده بهتری از آنچه می خواهند پیدا می کنند.

به عنوان مثال ، اگر مشتریان شما در جستجوی “لباس تابستانی” هستند ، به احتمال زیاد به دنبال ایده و الهام هستند.

اکنون این کلمات کلیدی و عبارات را به عناوین متا ، توضیحات متا ، توضیحات محصول و برچسب های alt اضافه کنید.

این اطمینان می دهد که گوگل می داند هر صفحه مربوط به چیست ، بنابراین می تواند آن را هنگام جستجو در کلمه کلیدی یا عبارت شما به جستجوگران نشان دهد.

ابتدا بر روی صفحات دسته خود تمرکز کنید ، زیرا اگر کسی صفحات دسته شما را در نتایج موتور جستجو پیدا کند ، به تمام محصولات موجود در آن دسته دسترسی دارد.

 

محتوای خود را برای هر مرحله از جستجو خریداری کنید

قسمت دوم اطمینان از نمایش محتوای شما در صفحات نتایج جستجو در هر مرحله از فرآیند خرید است.

برای آگاهی، بر ایجاد محتوایی سرگرم کننده و چشم نواز تمرکز کنید که توجه مخاطب شما را جلب کرده و آن را نگه دارد. الهام و ایده ارائه دهید.

برای توجه ، به مخاطبان خود در مورد مشکلات و چالش هایی که می توانند با محصول شما برطرف کنند ، آموزش دهید. مقایسه بین محصولات را اضافه کنید.

برای تصمیم گیری ، قبل از فروش مکالمه را باز کنید و به تیم فروش کمک کنید تا معامله را امضا کند.

ابزارهای مختلفی برای کمک به رتبه بندی محتوای شما در موتورهای جستجو وجود دارد و آنها راهی عالی برای اصلاح استراتژی شما هستند. برخی از آنها رایگان هستند ، برخی نیاز به اشتراک دارند.

با استفاده از این ابزار کلمات کلیدی خود را جستجو کنید و بفهمید چه کسی در مورد آنچه در مقاله شما قرار دارد و نحوه ارتباط مصرف کنندگان با آن محتوا می نویسد.

این به شما کمک می کند که موارد پرطرفدار را بررسی کنید و محتوای خود را دقیقاً در زمان مناسب برای حداکثر تعامل منتشر کنید.

 

ایمیل های غیر قابل مقاومت طراحی کنید

فروش بیشتر حتی زمانی که مشتریان سایت شما را ترک کرده اند.

بازاریابی از طریق ایمیل یک روش قدیمی است ، اما وقتی نوبت به فروش آنلاین می رسد ، نمی توانید آن را نادیده بگیرید.

در حقیقت ، بازاریابی از طریق ایمیل تقریباً 23٪ از فروش آنلاین را تشکیل می دهد.

از توالی های اتوماسیون ایمیل شخصی برای پیگیری مشتریان براساس تعامل و تعامل آنها با سایت خود استفاده کنید.

اگر بر اساس آنچه می دانید آنها می خواهند و نیاز دارند ، الهام ، پیشنهادات و محتوای محصول ارسال می کنید ، به احتمال زیاد با فرا رسیدن زمان ، روی آنها کلیک کرده و خرید می کنند.

چگونه آنها را وادار می کنید که آدرس ایمیل خود را در وهله اول به شما بدهند؟

با تشویق و دعوت به اقدامات واضح ، اقدام به ایجاد یک خبرنامه در صفحه اصلی خود کنید تا آدرس ایمیل خود را ارائه دهند.

 

در کمپین های پرداخت در ازای کلیک (Par Per Click) PPC سرمایه گذاری کنید

تمامی بهترین روش ها برای افزایش فروش رایگان نیستند. بعضی اوقات مجبورید برای درآمدزایی پول خرج کنید. این مورد در مورد تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک وجود دارد.

ما می توانیم در اینجا کتاب کاملی درباره PPC بنویسیم ، اما در عوض بگذارید روی تاکتیک های اصلی اثبات شده برای بهبود فروش تجارت الکترونیکی تمرکز کنیم.

اولین مورد ساده است: کمپین های PPC را بر اساس کلمات کلیدی رده محصول خود ایجاد کنید.

با این کار بازدید مستقیم از صفحات دسته شما ایجاد می شود.

نتیجه؟

شما در وقت کاربر صرفه جویی می کنید ، نرخ پرش خود را کاهش می دهید و نرخ تبدیل خود را افزایش می دهید.

برای هر دسته یک کمپین با گروه های تبلیغاتی برای هر زیر مجموعه ایجاد کنید. شما به زودی خواهید توانست دقیقاً مشخص کنید که در کجا بهترین بازده را انجام می دهید و در کجا می توانید پیشرفت کنید.

دومین تاکتیک شما برای ایجاد گروه های تبلیغاتی برای محصولات خاصی است که می دانید فروشنده خوبی هستند و حجم مناسبی از حجم جستجو را دارند.

پیشنهاد کلمات کلیدی خاص محصول و نوشتن یک تبلیغ جذاب با نام دقیق محصول در عنوان ، سپس بازدید را مستقیماً به آن صفحه محصول ارسال کنید.

حجم کلیک ها و نمایش ها به اندازه کلمات جستجوی عمومی شما نیست. اما از نحوه مقایسه نرخ تبدیل شگفت زده خواهید شد. کسانی که کلمات کلیدی خاصی را تایپ می کنند و بر روی تبلیغات شما کلیک می کنند ، قصد خرید بسیار بالاتری دارند.

مورد دیگری که بسیاری از دارندگان سایت تجارت الکترونیکی در نظر نمی گیرند این است که صفحه های فرود چگونه با تبلیغات پرداخت شده مطابقت دارند.

این جایی است که شما واقعاً می توانید فروش آنلاین خود را سرسام آور افزایش دهید.

در اینجا جایی است که باید توجه خود را متمرکز کنید:

مطمئن شوید که صفحات فرود شما شباهت زیادی به طرح و رنگ آمیزی تبلیغاتی دارند که برای تبلیغ آن صفحه مقصد استفاده شده است.

به مطابقت پیام توجه کنید. صفحه فرود باید همان کپی (یا حداقل همان پیام) تبلیغ شما را داشته باشد.

 

نتیجه گیری

حالا کار واقعی شروع می شود. اما از کجا باید شروع کرد؟

تمامی موارد مهمی که میتواند به روند فروش بیشتر شما کمک کند در بالا اشاره کردیم. حالا شما باید تمامی موارد را اعمال کنید تا ببینید کدام یک بیشتر به شما کمک میکند. البته نا گفته نماند، ممکن است برخی از این موارد برای کسب و کار شما مناسب نباشد، ولی شما بایستی تمامی موارد را امتحان کنید تا متوجه شوید که کدام موارد برای شما مناسب است.

  • ۰۰/۰۲/۲۶
  • سهیل بنایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی